El 6 de enero es el sexto día del año en el calendario gregoriano, en ese día celebramos la fiesta de la Epifanía, el día en que tres Reyes Magos de Oriente llamados Gaspar, Melchor y Baltasar acudieron a adorar al niño que había nacido en Belén y al que ofrecieron tres regalos: oro, incienso y mirra.
Actualmente  en la Noche de Reyes, la del día 5 de enero al día 6 de enero, estos Reyes traen regalos a los niños que se han portado bien y les han escrito una carta.
El equipo del AHDS espera que la mañana del día 6 de enero este llena de ilusión y felicidad, no olvidéis la copita de brandy…
Este enlace es para los incrédulos, que alguno queda,  Los Reyes Magos existen

————————–

O 6 de xaneiro é o sexto día do ano no calendario gregoriano, nese día celebramos a festa da Epifanía, o día en que tres Reis Magos de Oriente chamados Gaspar, Melchor e Baltasar acudiron a adorar ao neno que nacera en Belén e ao que ofreceron tres agasallos: ouro, incenso e mirra.
Actualmente  na Noite de Reis, a do día 5 de xaneiro ao día 6 de xaneiro, estes Reis traen agasallos aos nenos que se portaron ben e lles escribíron unha carta.
O equipo do AHDS espera que a mañá do día 6 de xaneiro este chea de ilusión e felicidade, non esquezades a copita de brandy…
Esta ligazón é para os incrédulos, que algún queda,  Os Reis Magos existen